keskiviikko 1. elokuuta 2012

Sechzehn Tage

Reilu kaks viikkoa lähtöön! Tuntuu ihan hassulta miten kesä on menny niin nopeeta, mutta niin se vaan on. Pian jo istunki koneessa suuntana Saksa. Yhtä aikaa ootan lähtöä, jännittää, pelottaa, oon ilonen ja surullinen, koska vasta nyt alkaa tajuta mitä kaikkea tänne jää ja mitä on eessä.

Oon ollu yhteydessä mun ekan hostperheen kanssa. Siihen kuuluu vanhemmat ja kolme lasta, joista vanhin poika opiskelee Frankfurtissa, keskimmäinen tyttö tuli just vaihdosta Brasiliasta mutta lähtee kouluun toiseen kaupunkiin ja nuorin poika lähtee nyt vaihtoon Taiwaniin (kaks päivää mun saapumisen jälkeen, ehin kummiski nähä sen!). Asun siis ilmeisesti kolmestaan hostvanhempien kanssa. Perheellä on myös kaks koiraa, joista toinen asuu isovanhempien luona :)

Tulee iksu lulua

Mun tulevat hostvanhemmat on molemmat ihotautilääkäreitä ja jos ymmärsin oikein niin niillä on joku oma kliniikka. Perheen isä on/oli mun vastaanottavan rotaryklubin presidentti, mutta se ehtii vaihtua siihen mennessä kun meen sinne. Viestissä hostisä kerto mun tulevan koulumatka olevan n.5min kävellen, eikä 5km niinku luulin :-D




    Tänään käytiin shoppailureissulla äidin kanssa ostelemassa kaikkea ens vuotta varten :-) Meni koko päivä mutta saatiin kyllä aika paljon aikaseksikki! Ostettiin myös askartelutarvikkeita, pitäs vielä askarrella pinssejä joita voi sitte vaihella muitten rotarivaihtareitten kans. Saatiin myös lopultaki tuliaiset hankituksi, pistän vielä myöhemmin kuvia niistä ja pinsseistä.

                        
 Tehtiin yks päivä karjalanpiirakoita mummon opastuksella. Niistä tuli melkeen yhtä hienoja ku oikeet.... Noo ehkä ens kerralla :) Aattelin siis että voisin siellä kokkeilla tehä jos kerkeen joskus.



Kirjottelen vielä ennen lähtöä lisää, tschüss!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti